Esramuslu Haftaya girdim ve çok heyecanlaniyorum nasıl olucak kaygılarım var tek ben miyim böyle olan yatıyorum kalkiyorum aklimdan cikmiyor dogum. Ne yapmalıyım
Lasvinia Esramuslu artık doğuma hazırlıklı olun38 haftamda artık bebek her an gelebilir demişti doktorum ilk oğlumda ve nitekim öyle oldu. 38 5 de doğum yaptım. Rabbım bir çırpıda doğurmayi nasip etsin. Sağlıkla alın bebisinjzi kucaginiza
Rumuz123456 Esramuslu ben de 38+3teyim ama bebek kanalda değil henüz. Ben de çok heyecanlanıyorum doğumu düşündükçe ama bir yandan da korkuyorum 42lere kadar gidicek diye 😒 doğsun bir an önce..
Zeynep_Asellll Esramuslu 37+6 olucam 1 saat sonra. Bende aşırı heyecanlı ve stresliyim. Şu an karnımda acayip şeyler oluyor. İşk defa bebek hareket ettikçe vajinada baskı hissediyorum. Doğum yakın mı acaba? Çok tuhaf hisler içerisindeyim. Bir an önce doğsun istiyorum ama sağlıklı olsunlar en önemlisi o🥰
freeconmom Esramuslu ay bende bu gece 38 olcam aynı durumdayım herkes doğurup kurtulayım diyo ama ben hep böyle kalsam sesim çıkmaz heralde(korkudan)
29mn Bende 38. Hafta ya girdim. Her gunum dogum dusuncesiyle geciyo artik gece gunduz hep dogumu dusunuyorum🥴 bazen bebegime kavusacagim icinutlu oluyorum bazen de ilk bebek oldugu icin korku ve kaygi sariyo icimi anksiyetemi tetikliyo bakalim neler yasiycaz Rabbim kolay ve saglikli dogumlar nasip etsin hepimize🤲
Hskmdl Aynı şekilde bende bekliyorum ve aklımdan çıkmıyor bende 36+7 deyim. Bebeğimin kafası aşada doktorum normal doğumu bekleyelim dedi acaba nasıl olucak sancılar ne zaman başlıcak geçmiyor şu günler açıkcası 🥹
Hskmdl Zeynep_Asellll o baskıları bebeğim hareket ettikçe ve ben yürüdükçe bende hissediyorum sol kasıkta agrı var birde girip girip çıkıyor 🥹
Kubrakilickeseryaz 39+5 hala sancım yok çarşamba gününe kadar bekleyeceğiz sonrası bakalım neler olacak .
Tugcelb Esramuslu bizde 37+5 olacağız gece yarısından sonra. Artık nefes alamamaktan ve hareket edememekten yorulduğum için doğsun istiyorum ama doğuduktan sonra ağlamaları hastalıkları vs olacaklar da düşündürüyor korkutuyor beni
Boncukveannsi Esramuslu ben heyecandan çok korkuyorum yaaa acaba nasıl olucak hastalığın da bakabilir miyim, karnı aç olduğunda anlar mıyım, boğazına birşey kaçarsa ne yapicam 😂 gerçekten her gece bunu düşünüyorum
kbralya01 Esramuslu 37+5 bende çok korkuyorum sezeryan istedim doktor bu haftada bitsin sonra gün veririm acele etmeyelim dedi ama devamlı doğumu düşünüyorum bebeğimle ilgili güzel hayaller kurarken bu korku bana herşeyi unutturuyor 🥹 ne bilim sanki hep hamile kalcam bebek hiç çıkmıcak gibiydi 😂 şimdi artık sona yaklaştıkça çok tuhaf hissediyorum
Duyguucnr kbralya01 ilk gebeliğiniz mi? Benim ilk gebeliğim bende sezaryen istedim ama doktorum kabul etmedi başı aşağı dönmüş ilk önce bi normal deneyelim olmazsa alırız dedi (37+2)
Esrdef 38+3e gırcem , kızlar dogurmak ıcın napmamız lazım ya heo aktifim ayaktayım bı hareketlenme var bebekte bu bı kac gundur ama heo bı bekleyısteyım wcye her grdıgımde nişan gelmıs mı dıye kontrol edıyorum😂😂😂
Delal_ila Esrdef aynı bn … 2 gebeliğim de 40+1 haftalık ya suni sancı sayesinde doğurdum ama hiç bu gebeliğim kadar tedirgin degildim. Şuan 38+2 haftaligm korkumu tedirgin mi bilmiyorum ama her WC ye gittiğimde kanamam var mı ? Islaklık hisettigimde suyum mu geldi tedirginliği var hep 😔
Fatmapelit12345 Esramuslu Bende öyleyim benim haftaya Perşembe sezaryen günüm 37+5 te alcak doktor sabırsız kızımı
Kzytoo Esramuslu ben de 38 +4 um bende de heyecan korku merak bütün duygular karıştı 🥰 çok ağırlaştim kendimi zor taşıyorum sanki sancim da yok nişan geldi mi diye bende hep kontrol ediyorum. Rabbim hepimize kolay şekilde doğum yapmamızı sağlıklı şekilde bebişlerimizi kucaklarimiza almayı nasip etsin🤲🥰
Esrdef Delal_ila ya suni sancıyla doğumun nasıldı özel degılse , bana da doktorum 40a kadar beklerız dedı sonrası sunı sancıyla olurmus , ama hıcbı flrıö yok nası bi dogum oluyo
Delal_ila Esrdef 40 haftalık doktor ultrasyonla bebeğin suyuna baktı ve azaldığını söyleyince yatisim yapıldı . Ben Adıyaman yaşıyorum Adıyaman doğum hastahanesinde doğumum gerçekleşti.. Suni sancı 2 çeşit var 1. Damar yoluyla o biraz mahv ediyor insanı mhv ediyor demem . Yürüyüş yapmakta zorlanirsin … 2. Fitilli suni sancı var o da vajina dan veriliyor ondaa sürekli geziyorsun plates topu kullanabilirsin yeri gelir uzanirsin ama fitilli suni sancı daha iyi … Bı de şunu unutmamak gerek ebeler ne söylerse yapın. Sanciniz geldiği an ikinmayin derin nefes alın verin ki sancı ağrısı hissetmeyin
Delal_ila Esrdef zaten her gebelik 40 haftalık ama bebeğin durumuna suyuna göre 40+5 hftaliga kadar bkletiyorlar