Merhaba kızlar,
27 haftalik hamileyim ve gebelikten kaynakli astım oldum
İki ayrı göğüs hastalıkları uzmanına gittim ama fayda saglamadi (hamile olduğum için)
Zencefilin ve çayının astima ve ciğerlere iyi geldiğini okudum
Kontrole daha var bir ümit icmek istedim çok çekiyorum çünkü 😔
Dr onaylı Zencefil veya Zencefil çayı tüketen var mı?