Sareminnn bebek erken doğarsa doğurdugunuz gün doğum öncesi bitiyor ve doğum öncesinden kalan haftaniz ya da gününüz doğum sonrasına ekleniyor diye biliyorum. Zaten rapor parasını alabilmeniz için illaki dogurmamiz gerek doğum olmadan odemiyorlar hatta inşallah herkesin çocuğu sağlıkla dünyaya gelsin tabiki ama ölü doğum olursa SGK parayı ödemiyormus