Nisa46 Kızlar ilk kızımda sağdaydı hep sağdaydı bu ikinci gebeliğim bu da sol da cinsiyetle bi alakası varmı iki gebelik geçirenler lütfen bişey söyleyin metaklıyımmm👶🏻👶🏻
ipek002 Nisa46 yani ben çok inanmıyorum ama ilk aylarda sol kasığım ağrıyordu. Şuan 39+6 yım cinsiyeti erkek
asyaveumay Benimde doktorum sağdan döllenmiş dedi bilimsel bir teori yok ancak bazılarında tutmuş sola yerleşen kız sağa yerleşen erkek diye okumuştum Ramzi teorisi ama doktorlar desteklemiyor
Nisa46 asyaveumay o saga yerleşip kız olanda var o değişiyor ama benim ilki kız saga yerleşince ikinci solda olunca umutlandım erkek olur diye