brctkn Arkadaşlar Bebek odasında nemlendirici cihaz kullanilmali mi Kullanan arkadaşların marka ve model onerisi nedir acaba? Teşekkürler ❣️
motherisbackk Deerma F300 aldık biz. Bebeğimiz henüz doğmadı ama biz kullanıyoruz biz bile oh diyoruz uyurken rahat nefes alıyoruz artık burnumuz kuruluktan mahvoluyormuş eskiden onu fark ettik. Bence alınmalı:)