Tugcesena Arkadaşlar merhaba ne sıklıkla hareketleri hissediyorsunuz acaba? Bir gün hissedip bir gün hissetmediğniz oluyor mu? Vücudunuzdaki değişimler neler? Akıntı yaşıyor musunuz? Neler yaşıyoruz merak ediyorum o nedenle sormak istedim. Ben 25+3teyim
1prensannesiiiii Tugcesena merhaba canım😊26+1 deyim bende akıntım oluyor benimde çok aşırı değil ama önceki gibi azda değil tabi hareket saatlerini ezberledim artık genelde hep o saatlerde aktif oluyo oğluşum 🤗ama bazen hareket ettiği saat geliyo bakıyorum tık yok arada bir hissetmedigim oluyo yani normaldir
Nklciliss1 Tugcesena bende 26+4 üm oğlum benim sakin olduğum zamanlarda çok hareketli bazen kasıklarıma vuruyor beni mahfediyor
Elizzzs Tugcesena bende 25+1 haftalığım akıntım var bebişimm de bazen çok hareketli bazen çok sakın çocukluk uyuyor sanırım 🥰
Binnur-cam Tugcesena 26+6 dan günaydıııınnnn 🤩 Gündüz hareketleri çok hissetmiyorum bende hatta bazen korkuyorum karnımla oynuyorum çikolata falan yiyorum özellikle kızçem oynasın diye bazen başarılı oluyo bazen beni hiç takmıyo özellikle geceleri hareketli benimki bazen uyutmuyo yada uykumdan uyandırıyor 🙈 Ara ara kasıklarımda ağrı oluyo akıntım biraz fazlalaştı ama onun dışında şikayetim yok .. Rabbim sağ salim vakti geldiğinde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Tugcesena 1prensannesiiiii cevabın için çok teşekkürler 😍 akıntı bende de normal yani çok değil bazı günler oluyo 😍 minnoşum da bazı günler kıpır kıpır canımı yakacak kadar bazı günler de hareketleri çok az o nedenle sizlere de sormak istedim🥹🧿🌺
Nklciliss1 Nklciliss1 akıntı ara ara oluyor ayaklarımı üşütmemeye dikkat ediyorum enfeksiyona çok açığız çünkü
hilal3407 26+5 teyiz sabahları ve akşamdan sonra daha çok oynuyor ve akşamları nedense hareketleri karnımı acıtacak derecede oluyor kendini toplayıp dönmeye falan çalışıyor ilk yaptığında korktum hatta😄afedersiniz hafiften akıntım da oluyor.
Tugcesena hilal3407 maşallah ya 😍 genel olarak akşamları hareketli oluyolar sanırım minnoşlar. Bel ağrılarınız da oluyor mu ara sıra
esiaks Tugcesena benimde biraz yürüyüş yapsam belim ağrıyor. Yürüyüşten sonra eve gelince hareketimi kısıtlıyor bir süre. 🫠
Tugcesena hilal3407 Elizzzs teşekkür ederm cevaplarınız için 😍 iki durum benim için de aynı şekilde bel ağrım çok ayakta kalınca oluyor bebeğim de bazenok kıpır kıpır 🙏 bazen uyduğunu düşünüyorum😂🥹🧿
Tugcesena Binnur-cam aminn inşallah 😍 ben de tam kasıkta ağrı var mı diye soracaktm bende oluyo çünkü teşekkür ederim cevabınız için
Pank Tugcesena 25+2 yim bende akintim 15. Haftadan beri devam ediyor artik alistim 🤦🏻♀️ Hareketlerini hergun onlarca kez hissediyorum ve farkettimki hergun ayni saatlerde hissediyorum genellikle yeme icme rutinimden kaynakli sanirim
Tugcesena Pank ya ben de aslında genel de yemek yediğim zamanlar da hissediyorum dediğiniz gibi oluyo heralde enerji gidince kudurmaya başlıyolar 😀 kasık ağrılarınız oluyor mu acaba
Ayytacc Tugcesena bacim tam cocuklari uyuttum uyuyum diyorum saat 12de bi basliyor tekmelemeye hic birakmiyor sabhlari cok nadir hareket ediyor benim kiz geceyle gunduzu karistiyor herhalde 😃26+4gunluguz
Tugcesena Ayytacc yaa maşallah😂 napsın işte kız çocuğu nazlı olur 😍 ay olsunlar valla ya yerim ya Allah ım esirgesin. Peki ya kasık ağrınız oluyor mu bazen bende var da o nedenle soruyorum😍🧿🌺
tazecikannee Tugcesena 27+4 teyim gündüz az geceleri çok hissediyorum hareketlerini bel ağrım çok var ne sağım ne solum belli akıntım az oluyor bu aralar öncesinde pek yoktu