İsim enerjisine bende inanıyorım ama bence Cok cool bir ism ve illa kötü anlamam tasıyam bir sey değil ateş ama bazıları koyma cocuk kötü olur falan dıyo sacma geldı bana Hem tek ateş değil Ateş Alp düşünüyoruz bence gayet uyumlu ve yaygın olmayan bir isim