gurbetcianne97 Selam canımlar uzun süre sonra dönmüş bulunmaktayım. Benim bat 22si. Gelin benzer batta olanlar beraber bekleyelim 🥰 nasılsınız sizde durumlar nedir? 🫶🏻 bem açıkçası artık pek ümitli değilim de hayırlısı. 🙄
Minikmucizelere gurbetcianne97 bat 22 aslinda ama kurtajdan sonra 30 gunde degil 39 gunde oldum iki üç ay sanırım 22 degilde ayin birini saymam gerek bu aralar Belirtin falan var mı canım?
gurbetcianne97 Minikmucizelere geçmiş olsun kuzum benim de eylülde var bi düşüğüm. 30 küsür gün sürmüştü benim de adet olmam. Belirtim var gibi ama yok gibi çözemedim heveslenmekten korkuyorum biraz da🙄
Aysll33 gurbetcianne97 beyaz akıntım War psikolojik mi bilmiyorum hafif kasik ağrıları bu şekil dün kaset test denedim negatfti
Minikmucizelere gurbetcianne97 sanada geçmiş olsun canım 🌸 beş ay önce dış gebelik geçen ayda kimyasal gecirdim Şimdi gene sırt agrim var iki gündür ara ara kasik ağrım oluyo bide 5-6 gündür akıntım olup duruyoo da gebelik belirtisiymis sanırım inşallah hepimiz için en güzel nasip olur🙏
Meryeminannesi20 gurbetcianne97 benimde Eylül de düşüğüm oldu aynı durumu yaşamişz hiç korundunuz mu peki ?
D12ekim gurbetcianne97 benim 21 ocak hiçbir şekilde ümidim kalmadı🥹 her ay aynı hüsran psikolojim bozuldu dua ediyorum 🤲 rabbim hepimize yaşatsın o duyguyu 🌺