Aysu11 ilk başta feramat kullanıyordum hem demir hem kan ilacı hiç sıkıntı yaşamadım, sonra kan değerim yükselmiş diye aile hekimi ferrozinc yazdı o bulantı yapıyor midemede dokunuyor sanırım Arada midemde ağrıyor, aç içince daha çok etkiliyor kusma olmuyo ama bulantı oluyo yemeklerden 2 saat sonrada içilebilirmiş öylede denedim öylede hafif bulantı yaptı 🥺