Neshan ben de 21+4 günlük iken doktorum bebeğimin kalbini baya bi inceledi. Sonra dedi ki ben bu bebeğin kalp ekosunu istiyorum korkma dedi ama ben istiyorum bu yüzden beni devlet doğum hastanesine gönderdi. Allah’a şükür temiz çıktı demem o ki sen de korkma Allah’ın izniyle bebişinin o minik kalbindeki leke de geçecektir 🙏🏼🤗