Mihranur Kızlar 7+4 deyim bu hafta beneğimin kalp atışını duyduk elhamdülillah fakat 2 gündür sol kasığımda değişik batmalar mevcut sizde de oldu mu bilen var mı
Esraaaaacun Mihranur evet oluyo bende kistte var sol tarafımda ama doktorum o ara ara ağrı yapar dert etme önemli değil demişti sende de kist varsa o olabilir
Mihranur Esraaaaacun elhamdülillah doktor muayenede kist vs görmedi yerleşimi gayet güzel dedi ama bende tereddüt oldu yerleşimi oldu neden ağrıyor diye
Demet78 Benimde aynı hadi hayırlısı hakkımızda malesef sağ tarafimda kist var ara ara o yapıyor ağrı batma
Mihranur Demet78 amin inşallahh , hmm doktor bende kist vs görmedi ama bende de işte arada hafif ağrı vurup gidiyor
Demet78 Kanaman olmadığı sürece korkma ağrı batma olabiliyormuş rahim genisliyomus karnını sev ozaman beni rahatlatiyor sanki🥰
Mihranur Demet78 kanamam yok şükür ama tabikide onun korkusu oluyor her lavaboda dikkat ediyorum psikolojik galiba 😵💫 zaten elim istemsizce gidiyor karnıma benimde Rabbim sağlıkla aldırsın kucağımıza inşallah 😍
dlknkc Bendede oldu ayy herşeyden korkuyoruz anne olmak şimdiden bu kadar telaş içinde olmaksa doğurunca ne olacak bilmiyorum:(
Mihranur dlknkc kesinlikle ama böyle olamamızda ki sebep olarak çevredeki olumsuz sonuçlanan örnekler olarak görüyorum 😖 güzel düşünelim güzel olsun inşallah 💕
Demet78 Biraz Zorlu süreç sabır fedakarlık herşey gerektiriyor başında olduğumuz için vücut adapte olmaya çalışıyor bebislerimize 🥰🤰