Kızlar 2021 mayıs erken doğumum var 29haftalık enfeksiyondan dolayı doğum yaptım bebeğim 1hafta yaşadı bendeki enfeksiyon ona geçmiş daha sonra 2022 ekimde tekrar aşılama ile gebe kaldım ikiz gebelik 10haftalık düşük yaptım kanamadan dolayı 1aralıkta..ilk adetimi 9ocakta oldum bugün biter muhtemelen ..çağrı gülümser ile irtibata geçtim oda gebelik kayıplarımın sebebiminin
1.enfeksiyon
2.rahimin dar olabileceğini söyledi hsg çektirmem gerektiğini söyledi..sizce hemen çektirmelimiyim yoksa 1adet daha mı bekleyeyim 50gün olacak düşük olalı