Sevgi56 evet danıştım dert etme dedi detaylı bir şekilde Rahime baktı kanama falan yok dedi ben ilk hamileliğimde kimyasal yaşadım kızlar önlem amaçlı oksapar iğne ve progesteron kullanıyorum o yapabilir dedi ama benim gibi yaşayan var mı merak ediyorum ben doktora gitmeden çok kafama takıyordum kadınlar kulübü yaşayan kişiler falan yazılar bulmaya çalışıyordum burda herkes yaşadığını anlatırsa birbirimize yardımcı olabiliriz diye düşündüm . Kızlar pembe veya kahverengi gelen renktekilrri doktorlar önemsemiyor kırmızı gelene kadar kan saymıyorlar toplu yazmış oldum 🥰