aliasbyz arkadaşlar hamileyken sağlık sigortası yaptiramazmıyız doğumu karşılamaz dediler. hamile kalmadan öncemi yaptırmam gerekiyordu? yardımcı olur musunuz?
Edolili aliasbyz Birkaç şirket var ilk 1 yada 2 ayda yapan ama aşırı yüksek çıkıyor yani doğum pakedi daha mantıklı. Doğumdan sonra yaptırırsınız tamalayıcı sağlık bebeğinizle birlikte doğumu da ekletirsiniz ikinci için .
Firstbabyandmomy Evet pek çoğunda sigortanı son adet tarihinden en az 6 ay veya 1 sene önce başlatmış olman gerekiyor doğum teminatından yararlanabilmek için.
Pelgiz Ben hamileyken yaptırdım ama bu döneme denk geldiği için yaptırdım geçerli değil 12 ay provizyonbsuresi var bekleme süresi yani hamilelikden 4ay önce yapılması gerekiyor