Kızlar 7 aylık hamıleyım basur hemeroıd sorunum hamılelikten once de vardı smdı bu ay daha fazla olmaya basladi ve cok acı veriyor kaşiniyor eti dısarı bile ckmıs afedersınız. Sizler ne önerirsiniz soktorunuz ne ılacı kremı verdı bildiğiniz geciren bir ilaç falan varmi lğtfen yardımcı olun acıdan üstüne oturamiyorm kaşintidan geceleri uyuyamiyorm