Eylulkelebegi Merhaba güzel anneler bir sorum olacaktı 18 haftalık hamileyim yaklaşık iki üç haftadır sırt üstü yatınca bebeğim kasıklarıma, göbek deliği hizasına geliyor ve tek taraflı hissettiriyor sertleşiyor normal midir acaba böyle hisseden var mı? 😌
Nursena0378 Eylulkelebegi bende çok zayıf değilim ve ilk gebeliğim 17+4 olduk bugün iki gündür ufaktan hareketlerini hissediyorum takiip ediyorum sırt üstü yatınca elimi koyunca içerden pıt diye birşey oluyor daha çok küçük tabi Rabbim her evlada ömür versin de biz de o duyguları tadalım İnşAllah
yesillimonn Eylulkelebegi Ben hala hissetmiyorum bide ikinci hamileliğim sürekli içime kötü düşünceler geliyor 😪
Eylulkelebegi İnanır mısın benim de öyle benim ilk hamileliğim tecrübesizim ama herkes aynı zamanda aynı haftada hissedecek diye bir şey yokmuş. Okuduğum yorumlarda herkes diyor ben hissediyorum başladı bile ama benim başlamadı ve bir yada iki kere olmuştur belki ben de endişeleniyorum ama bolca dua yapacak başka bişey yok Rabbime emanetler. 😏
Aysenur222 Kızlar benim belim cok ince yağlı asla degil ve 14 haftalık gebeyim yatınca saga dönğnde göbek deliğim altı pıt pıt böle vuruyır gibi oluyor gaz degil takip ettim nabız atmasıda defil göbek deliği değil cunku uygulamada yazıyor zayıf kadınlar daha cok hisseder diye gerçekten öle iki gündür böle oluyor