Elifcanay1 şampuan olarak kızıma 3.5 yıldır mustela kullanıyorum. İçeriği temiz, temizliği güzel. Deterjan olarak bir çok temiz içerikli deterjanları denedim. (Minoris, incia, ecos3, green clean babay vs.) Şu an siveno kullanıyorum. Fena değil. Green clean uzun süre kullandım hem leke çıkarıcısı hem deterjanı hem de yumuşatıcısını genel anlamda memnundum.