Durdudiler Kızlar 39+3 um sümüksu jel gbi akıntı geldi sabah da geldi akşam da ama pembe ya da kırmızı değil. Sizce nisan mi? yarın Dr randevum var
Gamzestetik Son zamanlarda akıntı daha yogunlasıyor zaten . Beyazsa sıkıntı değil diye biliyorum . Kırmızı yda kahverengi zaten nişan oluyor. Yeşilimsi de enfeksiyon demek. Şeffaf ve kokusuzsa sıkıntı yok
Durdudiler Gamzestetik her zmankinden farklı bi akıntı geldi yoğundu önceden dediğiniz gbi ama bu farkli umarım nisandr