Kizlar merhaba 26. Haftadayim kanama oldu bozuk 1 tl kadar devami gelmedi. Acile gittim enfeksiyon var dedi donaxyl fitil yazdi. (Bu arada enfeksiyon gorunmuyordu gecen hafta tahlil temiz cikmisti) Bebekte cok sukur sorun yok kalbi atiyor plesanta rahim agzi her sey normal kanama da yok kendi doktoruma da pzartesi gidicem o da progestan al hemen basla dedi telefonda. Basina boyle bir sey gelen var mi daha once