Kızlar Yardım edin bittim ben bir haftadır lavobaya çıkamadım o kadar kayısı hoşafı içiyorum banamısın demiyor 😣erken doğum riski olmasına rağmen bu ilacı kullanan varmı sıkıntı olurmu acaba salı günü kontrol var ama o güne kadar bekleyecek durumda değilim ben 😣