Bellisima21 Arkadaşlar 24 haftadaym cnm tatlı şeyler istiyo kalktm yptim yedim pankek sizce zararı varmi
Merverg Bellisima21 gebelik şekerin yoksa ve abartmadığın sürece bi sakıncası olduğunu sanmıyorum canım
Gulsengulsen Bellisima21 brn yiyorum sürekli sürekli yemediğin sürece bir şey olmaz. Şekerinde ypksa arada yiyebilirsin.