ZennureTemiz04 Kızlar bu hastaneye giden ve memnun kalan var. Mı ve doktorunuz kim doğumu burda yapmayı düşünüyorum ???
Melikeapakk ZennureTemiz04 Ben 2021 de orada doğum yaptım doktorum güler yıldızdı gayet ilgilenen bir doktor hastane çalışanları da öyle şuanda hamileyim ve yine aynı doktora gidiyorum gayet memnunum