ilaydadmr Merhaba 4 ocakta geç yumurtlama oldu. 12ocakta adet olmam gerekirken olmadım. Bugün 2 günlük gecikmeyle doktora gittim beta 11.70 çıktı. Yaşayan var mı?
babysevgi ilaydadmr hiç tedirgin olmayın ben ilk kızımı tesadüfen 5.85 ile öğrendim ertesi gün baktım 28 olmuştu . Bidaha da bakmadım . Gebesiniz yani inşallah 🤗
Lazistan Benim 1 gün gecikme oldu kan verdim 2.53 çıktıı 2 gün sonra tekrar verdim 86 çok şükür yükseliyor 🙏🏻sizde tedirgin olmayın