birminnosannesi_ Sanırım kabız oldu emin değilim lavman yapan var mı veya kakasını ne kadar sürede yapmazsa sıkıntı?
Uzaldiii birminnosannesi_ kaç yaşında bebeğiniz ? Doktora danışmadan böyle şeyler yapmayın. Dulcasoft diye bir şurup var dışkı yumuşatıcı onu kullanabilirsiniz. tabi yine eczacı ya da doktora danışmanizi öneririm
Melek_Erten birminnosannesi_ doktor fitil veriyo uzun sure yapamayinca. Gliserin Kansuk mu neydi adi ama bi doktora danışn öyle kullanin.
Cayvarmiya birminnosannesi_ ayy evet yapılması gerekir büyük ihtimal ama doktor önermeden bir şey diyemem 😔
teacherozlem birminnosannesi_ o zaman lavman gerekiyor çünkü ek gıdaya geçmiş ben yaptım kızımda çok kolay bir işlem krem gibi bir tüp vermişti doktor bir de osmalac diye bir şurup önce tıkanıklığı açmam gerek sonra şurup işe yarar demişti bir yapmıştım çocuk resmen içini boşalttı ve kabak gibi lifli gıdalar yedirmeye çalışın
Sermec27 birminnosannesi_ inanın ilacın şeklini ne olduğu hatırlamıyorum fitil değil daha farklıydı sıvı şeklindeydi sanki yatırdık makattan sıktık öyle hatırlıyorum aradan 14 ay geçmiş nerdeyse
mor_menekse1 birminnosannesi_ yeşil kutuda jel adını unutun bayan ondan bahsediyor enjektörle azcık poposuna sıkınca hop yapıyor rahatlıyor bebeğiniz aglıyor mu karnı cok sert mı onada bakın yumuşaksa kabız degildir ama o ayda bir bebek için uzun bir süre bnce
birminnosannesi_ Cayvarmiya bizim hemşiremiz var ona sordum eczaneden lavman alıp yapın dedi içim acıdı nasıl yapicam çok ağlar :(((((
mcansum Melek_Erten hah evet bende ara sıra onu kullandım hatta varya kendime de kullandım Arada bende bile etkili oldu gliserin kansuk diye 10 dk sürmüyor
mor_menekse1 birminnosannesi_ ikizlerim prematüre dogdu 2 kilo falandı yapıyorduk zararı yok lacman ve serum fizyolojik suyu karstırıp azıcık veriyordum bagırsaklarda birikmesi de iyi degil doktora danışın ama dediğim gibi okdr fazla koymayın birsy olmaz Allahın izniyle büyümüş artık ikizlerim düzeltilmiş 10 aylık hergün mutlaka yaparlar cok nadir 1 günde bire düşer
birminnosannesi_ mor_menekse1 nasıl yani ikisini birleştirip anüsten mi sıkıyorsunuz? Tam olarak nasıl yaptınız acaba belki faydası olur
Melek_Erten mor_menekse1 yanlis anlamdiyssm bahsettginiz urun 3 yasndan kucuk cocukalra bebeklere onerilmiyo. Adini yazdgimda 2 yas ve altina veriliyo fitil. Onu. Verdikten 5 dk sonra etki ediyo zateb
birminnosannesi_ mor_menekse1 nasıl birşey tarif edermisimiz poposuna mı sürülüyor yoksa sıkılıyor mu
Kalbiimde2can Ozamanlar oglum 3 aylikti doktorum bana diskisini yaparken ikinmamasi gerek diyordu cünkü oglumda kasik fitigi vardi ameliyat kadar makatini kulak cöpüyle oynayarak gazinin cikmasini ve diskisini yapmasinda destekliyordum 3 hafta boyunca
birminnosannesi_ Kalbiimde2can nasil yaptiniz makatina bir nevi masaj olarak mı acaba? Oğlumun karnına masaj yaptım ama yumuşaktı karnında sertlik yok ama 1 haftayı geçti yapmayalı. En sonki yaptığında çok katıydı kakası
mor_menekse1 Melek_Erten valla bizzat hastane doktorumuz yapın diyip verdi yani kac yasa verilir diye bakmadım hiç ama okdr küçüklerdi bir sorun yaratsa vermezlerdi herhalde ki cok güzeldi hop yapardı cocuklar