Deletedmom_53 Kızlar kürtaj olmuştum patoloji sonucum çıktı. Anlayan var mı acaba ? Ben anlamadım bir şey 🥲 https://www.hizliresim.com/bewncrp
Deletedmom_53 Deletedmom_53 Tanı : Kavum uteri küretaj desidua maternalis ve plasental doku fragmanları Bu yazıyor. Ne demek kızlar
Sare_34- Deletedmom_53 kromozomsal bir bozukluk yok sanirim temiz cikmis gibi geldi bana internetten baktim bazilarina ama emin degilim tabi doktorunuza ne zaman gostereceksiniz ?
Dlkk44 Deletedmom_53 canım patoloji sonucu biiey göstermez kromozom bozukluğu deyip geçiyolar genetik araştırıyo daha çok
Deletedmom_53 50cc hacminde kahverengi doku parçası. Materyal 1 kaset halinde takip edilmiştir bu cümle ne demek ki
guzelanne01_ Deletedmom_53 canım doktordan başkası anlamazki ki hadi yorum yapsa bile olmaz doktorun yorumluycak
Deletedmom_53 guzelanne01_ evet cadoktora gideceğim zaten. Ama benzer tanı veya bulgu var mi diye sordum. Genelde temiz çıkıyor diyorlar patoloji sonucu ama bazı terimler var burada. Ondan sordum. Bu arada teşekkür ederim yorum yaptığın için ❤️
Deletedmom_53 Sare_34- ileri derecede ödemli stroma ifadesi kafami karıştırdı kuzum. Allah razı olsun yorumun için ❤️
Deletedmom_53 Sare_34- yarın gidip nöbetçi doktora gösterecegim. Pazartesi de Samatya’dan randevu oldum genetik için
Deletedmom_53 Dlkk44 biliyorum kuzum. Başına gelen biri yorum yapar diye düşündüm. Genetiğe gideceğim pazartesi bakalım ❤️🤲
Sare_34- Deletedmom_53 doktordan gelince haber verin ne dicek merak ettim bende saglikli gebeleginiz olsun tez zamanda insallah 🙏🏻
Deletedmom_53 Sare_34- Allah razı olsun inşallah canım. Yazacağım buraya. İnşallah ciddi bir durum değildir 🤲❤️
Duygukoray Bebekte çok fazla ödem olduğunu söylüyor sıkıntılıymış yani, ben de geçen yıl kürtaj oldum benzer şeyler yazıyodu, doktorum beklenen sonuç demişti.