Serap3444 benimde şekerim var açlık bakıyorum kahvaltı yapıyorum sonra yürüyüş yapıyorum biraz tempolu yürüyorum sonra tokluk şekerime bakıyorum normal değerlere düşmüş oluyor yürüyüş yapmazsam tokluk yüksek geliyor birde beyaz ekmek yersem ne yaparsam yapayım düşmüyor şekerim ben tuzsuz kepekli ekmek yiyorum o yüzden