eda22 Şuan son adet tarihim göre 5+6 hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı ve bebeğin 4+5 uyumlu olduğunu söyledi gelişimi geri mi geliyor bu durumu yaşayan var mı ?
zeynozey eda22 benimde öyleydi canım:) 2 hafta sonra yakaladı gününü. Doktor sağlıklı diyorsa sorun yok🙂