Nisanur_ Özelde ki doktor korkma dedi ama devletteki başakşehir cam sakura şehir hastanesi felaket tellalı gibi konuştu anlatamam yani birde bir kaç forumda erkek bebeklerde daha çok görülüyormus yazmışlar sizinki de erkek mi acaba inşallah güzel haberlerle gelirsin bende 23 ocakta gidicem