Tubi57 23 haftalık gebeyim. Bugün kontrolde suyumun üst sınırda olduğu söylendi 1 haftalık açlık tokluk şekerimi ölçücem. Nasıl beslenmem gerekiyor varmı başına gelen ?
Fatma63_41 Tubi57 geçmiş olsun kafana takma benimde fazlaydı ama bende sonrasında gebelik sekeri cikti diyet yaptı katbonhidrattan yoksun beslendim sebze yeşillik et yumurta tavuk haşlama kızartma hamur işi meyva bile tuketmedim
Tubi57 Fatma63_41 neler yemem gerekiyor hiç bilmiyorum. Aynı zamanda çalısıyorum ve düzensiz besleniyorum.
Gunes1919 Benimde suyum fazlaydı gebelik sekerim normal cikti beysz ekmeği hamuru tatlıyı kızartmayi kestim paketli gıda yemedim meyveyi azalttım bir hafta on gün bunları yaptim suyum normale döndü
baharkarakuzu Gebelik şekeri benimde var diyet yapıyorum kontrol altında. Beyaz ekmek, makarna, pilav ve kuru meyve hiç yemiyorum. Meyve günde 2 porsiyon meyve yiyorum. Bol proteinli, süt urunleri ve kuruyemiş ile besleniyorm.