GulHar Merhaba anneler bebişlerimiz için en teniz içerikli, en iyi bebek maması hangisi acaba? Araştırdım da sizlere de sormak istedim. Tecrübe ve bilgilerinize ihtiyacım var
seyma9188 Sarılıktan dolayı mamaya başladık.Bebelac kullanıyoruz şuan 13 gün oldu mamaya başlayalı.Ölçüsü 30 ml 1 kaşık diyo ama bitiremediği için 25 ml yapıyorum.