Melikekabil41 Kızlar 13 haftalık olduk ama karnımda kaşıntı oluyor ve vücudum da aynı şekil sizce normal mi 😳
Daisy0000 Melikekabil41 17.haftadayım benimde deli gibi yanlarım kaşınıyor devamlı nemli tutmaya çalışıyorum,sanırım çatlıyoruz
Babykalamar Melikekabil41 degil doktora gorunun gebelikte olusan kasintidan olmus olabilir krem verir duzelirsiniz
Melikekabil41 esma_1999 evet benimde öyle sivilce gibi oluyor sonra böyle küçük sonra geçiyor ama çok kaşınıyor