Selamlar.. 36+3 haftalık gebeyim bende Bi hafta önce muayene oldum nstede çok Sancım çıktı ama ben hissetmedim o sancıları.. 2 cm açıklığım var haftaya çarşamba yine gdecem.. Korkuyorum her an doğurabilirim dye 😄 bugun hafiften ağrılarım var… Bakalım açıklık aynı mı yoksa daha fazla açılma var mı haftaya öğrenecem doğum yapmazsam😄