Korkma canım benim hamileliğimde hiçbir sorun çıkmadı doktorum çok iyi ilgili konu doğuma gelince normal istiyorum dedim direk hiç düşünme hiç kendine acı çektirme zaten sen yapamazsın 2, 3 saat sonra pes edersin sen paniksin yapamazsın boşuna acı çekme dedi çok zor 16, 17 saat sürüyor dayanamazsın dedi direk sezaryen günü verdi spinal yapacak genel dedim bebeğe anestezi geçiyor bebek geç ayıkıyor diye tavsiye etmiyorum dedi spinal daha iyi dedi tamam dedi zaten bebek çıktıktan sonra sakinleştirici felan veriyoruz dedi bende normal isterdim ama o acıyı bilmediğim için dayanıp dayanamayacağımı bilmediğim için doktora tamam dedim