Kızlar 28+4.haftadayım saçlarım kızıldı ama hamileliğimi öğrendikten sonra bir kere bitkisel boyayla boyadım sadece oda istediğim rengi vermedi şuan rengi çok kötü. İlk defa bu kadar süredir boyamıyorum saçlarımı. Çok bakımsız hissediyorum aranızda saçlarını normal boyayla boyayan var mı zor tutuyorum kendimi boyam da var evde ama bişey olur diye yapamıyorum🤦♀️