rachelgreenn ben çocukluğumdan beri hep kız duası ediyordum ilk hamile kaldığımı öğrendim kızım olacak dedim.Ultrasonda ne zaman ki net bi şekilde görmeye başladım varlığını bu oğlan dedim❣️ Hep oğluşum diye sevesim geldi göbeğimi sonra rüyamda hep oğlan gördüm 14.haftada oğlan olacağını öğrendim🥰