Nihannnnn55t bende ivf de görmüştüm tedaviyi, aynı şeyi ben de yaşadım ,yaş 27,14 tane olgun yumurtadan 8’i olgun çıktı,2 tanesi döllendi,3. Gün ve 4. Günde kaldı gelişimi, transfer iptal oldu ,5. Gün şartları varmış ,her neyse dediki belki bu ay yumurta kaliteniz böyledir ,her ay farklı olabilir ,nasıl düzeltebilirim dedim,hiçbi şekilde dedi :) umudunuzu yitirmeyin ,eşinizde belki sorun varsa o da etkilemiş olabilir ,eşli olarak siz maxijuno,eşiniz maxigo takviyesini kullansın, uyku çok önemli 10 ile 02:00 arasında hücreyi yenileyen melatonin salgılanıyor,ben dikkat edemiyorum bu duruma malesef, hücrenizi yoracak çöp besinler yemeyin,aralıklı oruç yaparsanız hücreleriniz sürekli bişeylerle uğraşmamış olucak ve kendini onarmaya başlayacak,her gün 1 saat yürüyüş yapın,dua edin ,su tüketimine dikkat edin sıcak olsun,her yemekten önce sirkeli su ile başlayın, insülini yükseltmemek için ,arada bişey tüketmeyin, her gün avakado tüketin enflamasyonu azaltıyor kanıtlanmış,yumurta 2 tane,süt ürünlerinden uzak durun vücudun enflamasyon yaratmasına sebep oluyor ,vücudu soğutuyor,kafein tüketmeyin mizacı soğuktur, hacamat olun,toksinler atılsın vücuttan,
Brokoli,kara lahana,karnabahar,kereviz,yer elması,enginar ,yeşil yapraklar,soğan ,sarımsak,siyah kuru üzüm,hurma,incir,çörek otu yağı,keten tohumu,(kırmızı pancar,havuç,elma,nane,ıspanak,keten tohumu blendırdan geçirip içecek olarak için),,içine (zencefil,zerdeçal,karabiber,zeytinyağı karışımı) ekleyin, 2 haşlanmış yumurta ,zeytin, çiğ kuruyemişler,nar ,yaban mersini,dut,nohut,mercimek tüketin. Antioksidandan zengin beslenilecek yani,si de araştırın neymiş antioksidandan zengin besinler diye,Siz soğuk mizaçlı gıdalar tüketmeyin,rahmi ve bedeni soğutuyormuş,suyunuzu çay suyu sıcaklığında için hep,internette yazıyor hepsi,,Ve bana iyi gelen sohbetlerini dinlerim hafiflerim instagramda ‘Fatma hale sağım’ dinleyin ,psikologa falan hiç gerek bile kalmıyor. Takviye 3 ay aralıksız kullanılmalı ,içinizi ferah tutun,kendinizi üzmeyin ,herşeyin Allahın elinde olduğunu unutmayalım🤲🏻Bol salavat,estağfirullah ve bol sadaka ,bu üçlüyü hep yapalım.