37+5 gebeyim doğuma çok az kaldı diye son rütuş temizlik yapayım dedim bir süre sonra vücuduma titreme geldi elim ayağım zangırdadı biraz kanamam gelmiş ayağa kalkınca çok kötü sancı giriyor belden ve kasıktan uzandığım zaman hafifliyor sizce hastaneye gitmeli miyim çok evham oldum