Arkadaşlar ben aralık 2 de adet oldum normal tarihimde bu zaten 5 gün sürdü temizlendim sonra 18 inde tekrar oldum bu 6 gün sürdü baya baya adetti yani sonra 4 ocakta akıntım geldi aylardır olmazdı yani şeffaf 2 gün sürdü şimdi hala adet olmadım 6 sında kaset test yaptım negatif cıktı sizce 18 ini mi bekleyeyim adet tarihi değişmiş olabilir mi yaşayan var mı