Didem-Gokkaya1 Dün de yazdım cevap veren olmadı allah rızası için 3 aylıkken 7mm olan böbrek 9mm yükseldi 10 mm olursa tedavi göreceğini söyledi doktor yaşayan var mı varsa nasıl bir tedavi süreci yaşadınız lütfen yaşayan varsa anlatsın dünden beri kötüyüm
Gamzegll Didem-Gokkaya1 benim kizımdada vardı doktor takip edelim dedi bir aya yakın ettik kendiliğinden geçti ki geçmese bile doktor genelde doğunca geçiyor dedi evham yapmış senin doktorun
Didem-Gokkaya1 Doktorum da takip altına aldı 7mm ken 9mm yükselmiş takip edelim dedi 10 mm olursa tedavi görür dedi 2 ay sonra tekrar gelin dedi moralim çok bozuldu dünden beri kötüyüm 2 ayı bekleyemem önümüzdeki ay tekrar gidecem