Arkadaşlar çok selam bugün dr a gittim ve klomen e baslicaz bana şöyle bı uygulama verdi iki paket klomen ve estrofem diye bı hap verdi.Klomen i gunde 4 defa 6 saat ara ile dedi kullan diğer hapı günde iki defa dedi şimdi pco olduğum için minik kislerler de var acaba şifa mi olur yoksa olumsuz mu olur tedirgin oldum 1 hafta sonrada gel dedi gidicem böyle bı tedavi uygulayıp bebiş sahibi olan var mı arkadaslar günde 4 defa şeklinde bana umut olursunuz ins