Yeni diktirmistim keten tül,azonce yıkadık astık çok aşırı kırışmış.utulemeye çalıştık eşimle ama nafile çok zor utulenmiyor bile.ilk defa başıma geldi böyle birşey,sizden birinin başına geldiyse naptınız acaba? Biz biraz bekleyelim dedik astık bakalım.olmadi yardımcı bir bayan cagircam utulemesi için 😞😞😞 çok severek diktirmistim ya çok kötü şuan