Gldnc ben doğum yapmadım ama benim de 3.63 ölçüldü kaç doktor tarafından hepsi de amniyosentez önerdi down sendromu olabilir kalp hastalığı olabilir ya da genetik baba iriyse olabilir ödem olabilir dediler önce amniyosentez yaptrdm şükür temiz çıktı sonra kalbine bakilcak dedilr ona da fetal eko yapıldı ayrintiliya fln da girdm şu anda herşey normal dedi prof artık normal bı gebelik diyebiliriz bazen bebeklerde bu şekilde ense kalınlığı gözükebiliyo dedi ben şu anda 24 haftalık hamileyim herşey olması gerektiği gibi gidiyor çok şükür eğer size de amniyosentez onerdilerse ben yaptırma taraftariym gebelign sonuna kadar o kuşkuyla günlerimi geçiremezdim çünkü