Herkese iyi akşamlar . 2 önce başlayan yüksek ateş , öksürük , halsizlik şikayeti hala devam ediyor. Dün akşam doktora gittim . Gebelikten şüpelendiğimi belirttim beta baktılar ve 500 küsür lerde cıktı. Doktor cigerlerim cok dolu oldugu için antibiyotik ve parol yazdı. 1 . Sorum gebelikte antibiyotik kullanan varmı? 2.sorum ise balgam söktürmek için ne kullanabirim , ne yapabilirim ? Şimdideden teşekkürler