323832 Songulen ben 6.haftada gördüm ama herkes aynı zamanda gorcek diye birsey yok bekleyin döllenme geç olmuş olabilir
Kayaozge Songulen Bende 6.haftam da gittiğim de kese vardı 1 hafta sonra gel o zaman net belli olur demişti doktorum 7.haftam da gördüm bebeği büyük ihtimal küçük olduğu ün görmemiştir
Songulen Doktor biraz korkuttu gorunmuyor bos gebelik olabilir diye ama ne lekelenme var ne ciddi sanci normal gebelik belirtileri yasiyorum gogus agrisi migde bulantisi uyku hali uzuldum biraz acikcası
MaviK Songulen mide bulantısı varsa bebek vardır rahat olun stres yapmayın 1 hafta sonra tekrar gidin başka bir doktora gidin makinede çok önemli.
MaviK Songulen inşallah canım sıkıntı yapma boşuna çok küçüktür ve maalesef bazen makineden kaynaklı göremiyor doktor.
Songulen Daha once 3 defa dusuk yaptim aklim cikiyor bise olcak diye simdi d3 kullaniyorum faydaliymis duyduguma gore
symozdag Songulen canım doktorlar her ihtimale karşı önlem almak ister, aksi durumda sorumluluk almamak için, benim beta değerim ilk verdiğimde çok düşük çıkmıştı bana da iki gün sonra tekrar kan ver boş gebelik kimyasal gebelik olabilir takip edelim demişti
Birglbiray Songulen ultrasonda yazan genelde ilk haftalarda daha doğru oluyor yanlışım varsa düzeltsinler tabi öyle biliyorum sizin hesabınızdan çok ultrason da ne çıkıyor dediğinize göre 6 haftalıksa önümüzdeki hafta ancak görülür tahminimce