Kızlar çok kötüyüm gözkapaklarım ağrıyor ve yanıyor şiddetli öksürük bir yandan başım ağrıyor bi yandan boğazım bi yandan sırt ve bel ağrıları karna vuran sancı da cabası tüm kemiklerim ağrıyor elimi kolumu kıpırtadacak halim yok merak ediyorum tüm bu belirtileri yaşayıp bu şekilde doğuma giren oldu mu olduysa nasıl geçti süreç sizin için tecrübelerinize ihtiyacım var hiç iyileşemeyecekmişim gibi geliyor 😰