GulUmut Arkadashlar ben yillardir lens kullaniyorum -3,5 gozlerim ama simdi okulda tahtayi en onde oturmama ragmen bile dumanli gormeye bashladim 😭 acaba hamilelikte gozler zayiflar mi yine? 26+3 um bu arada
Yildizim GulUmut ben de gözlük kullanıyorum normalde geçen hafta sırf son zamanlardaki bulanıklık için göz doktoruna gittim gebelikten kaynaklı bulanıklık olur dedi ve Doğumdan sonra düzelir dedi.
Dyg34 GulUmut evet görme kalitesi düsüyor hatta hamilelikte bir zaman sonra görüs mesafesi dusmesinden arac kullanmak yasak mesela bende ordan biliyorum