Hanımlar ben geçen post açmıştım test yapmıştım onun için negatif çıkmıştı 13 ünde adet olmam gerekiyodu bugün 14 ü ve hala olmadım aşırı kasık ağrım ve bel ağrım var. arada çok çok afedersiniz midem bulanmadan istifra ediyorum dün hatta kasığımın ağrısıyla uyandım yatakta kıvrandım bayağı acaba ilaçlar adet olmamı mı engelledi klomen kullandım aralığın sonlarına doğru şimdi de inofolic kullanıyorum bunlar yapar mı