Dilos1717 bulunduğum şehirde burger king yok normalde de burgerin etini şüpheli bulurdum yemezdim neyse başka ilçeye gidince orada görüp canım çok çekti ve yedim 🤭 ama nasıl bir zevkle sonrasında afedersiniz başka yerde koku hassasiyetinden istifra ederek çıkardım 🤢 dedim ki demek ki sağlıksız midem kabul etmedi bebişe gitmeden çıktı 😅 ama 3 ay boyunca hiç bir şey yiyemeyince şuan canımın çektiği bazı şeyleri azar olmak kaydıyla nefsim körelsin diye yiyorum. Böylede bir anım oldu niye paylaştım bilmiyorum 😄 bir kereden bir şey olmaz ya