Bence maddi durumunuz varsa 2 3 4lü testlerle hiç uğraşmaya gerek yok. Benim 2li test iyi çıktı sonra 3lü yaptırdım orda yüksek risk çıktı , yaşadığım duyguları bir ven bilirim insan çok üzülüyor. Travma oldu bende resmen başka çocuk olursa yine sağlığı için strese gireceğim kesin. Fetal dna yaptırdık risksiz çıktı. Keşke en baştan omu yapsaydım. 30 yaşında olduğum için sonuç yüksek çıkmış muhtemelen 3lü de doktorun dediğine göre. Ayrıca bunun sadece bebeği aldırmakla bir ilgisi yok ben aldıran bir çifte de bir şey diyemem bu herkesin göze alabileceği bir korku değil Allah kimseyi böyle konularda imtihan etmesin. Bebeklerde down sendromu vs olunca başka organlarda da sıkıntı olabileceği için önceden bilinirse doğum sonrası hemen ameliyata alınması gereken durumlarda diğer uzmanların da var olduğu hastaneler seçilmeli ( ör çocuk kardiyoloji vs)