beyzakuzu00 ben 34 haftada nst de sancı cıktı ama ben hissetmedim bir hafta yürüyüş falan yasakladı doktor. 35 de yine sancı cıktı nst de erken doğum olmasın diye acil yatışım yapıldı 2 gün serum iğne ilaç… Suan 36+4 ipne ve serum kullanıyorum. Doktor ilaçların doğumu geciktirdiğini söyledi